Adeverinta de vechime in munca

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (21 evaluari, media: 4,90 din maxim posibil 5)
Încarc...

In acest moment, un angajator, va cere unui nou angajat o adeverinta de vechime in munca. Caz concret: subsemnatul, conform vechimii in munca calculata pe baza datelor existente in Cartea de Munca si Revisal, figurez cu o vechime in munca de aprox 10 ani – asa ma „vede” angajatorul. Aceasta situatie este eronata, eu fiind angajat din noimebrie 2013.

Situatia se vede corect si fara nici o problema in rapoartele generate de Casa de Pensii. Totusi, angajatorul nu va accepta un astfel de raport. Astfel, ar fi necesare sa ma deplasez la Casa de Pensii pentru a primi un raport autentificat (stampilat/semnat/numar de iesire).

Nu se pot unifica aceste informatii pentru ca angajatorii sa nu mai ceara aceasta adeverinta de vechime si noi, angajatii, sa nu mai fie nevoie sa pastram hartiile pe care le avem de la fostii angajatori ?