ANAF si orice alta institutie – formalizare comunicare

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

PROBLEMA:
La fiecare interactiune cu ANAF primim informatii diferite si nu exista niste proceduri clare si la fel pentru toata lumea si de fiecare data. Informatiile primite sunt de multe ori eronate si nu suntem asistati in indeplinirea obligatiilor pe care le avem. Practic, desi facem toate eforturile sa ne indeplinim obligatiile, ajungem la situatii absurde din dezinformarile primite sau procedurile neclare sau diferite in functie de persoana.

SOLUTIE:
Orice fel de formular sau cerere sau solicitare de informatii depusa la ANAF se poate transpune intr-o procedura, intr-un portal de tip self-service.

Exemplu pe software-ul specializat de la BMC:
http://www.bmc.com/education/tutorial-videos/245866131.html

Nu recomand o implementare de la zero, ci o platforma deja folosita si testata dpdv procese si dpdv tehnic la nivel international. Conform Gartner, BMC si ServiceNow sunt producatorii de astfel de software care se afla in top, deci din punctul meu de vedere competitia s-ar duce intre acestia:
http://www.bmc.com/blogs/gartner-magic-quadrant-itssm/

Acest raport se poate regasi si pe site-ul Gartner, insa este nevoie de cont platit pentru a fi citit. Link-uri Gartner:
https://www.gartner.com/doc/2791519/decide-bmc-servicenow-itssm-
https://www.gartner.com/doc/3118319?srcId=1-2819006590&cm_sp=gi-_-rr-_-top

Nu in ultimul rand, munca angajatilor institutiei ar putea fi cu mult usurata prin diferite automatizari care in prezent se fac ca actiuni manuale. Acestia ar putea fi mult mai eficienti astfel si de asemenea ar putea avea un reper comun pentru o informatie, procedura implementata in sistemul informatic, astfel nu vor mai da informatii diferite sau eronate. Mai mult, o cerere se poate asigna la mai multe departamente sau institutii, ca task-uri seriale sau paralele, iar numarul de cereri procesate poate fi contorizat si folosit ca indicator de performanta al angajatului in sectorul public. Si mai mult de atat, persoana sau firma care face o solicitare poate sa acorde in mod standard un feedback legat de cum a fost procesata cererea acesteia, amabilitatea cu care a fost tratata si multumirea legata de raspunsul primit. Astfel se pot evalua performantele angajatilor / departamentelor / institutiilor.

Va rog sa ma contactati daca doriti si alte detalii suplimentare. Am experienta a astfel de implementari la nivel de companii foarte mari si va pot impartasi lucrurile pe care le cunosc.

Sper ca se intelege faptul ca toate cele de mai sus le-am scris in scop constructiv si ca acestea ar ajuta atat pe cetateni, cat si pe angajatii institutiilor, care la randul lor sunt si ei nemultumiti pe buna dreptate.