Autorizatie de constructie/Certificat de urbanism

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (40 evaluari, media: 4,80 din maxim posibil 5)
Încarc...

Aceasta situatie implica si administratia locala, cea de care ne lovim foarte des.
Primaria de sector cere foarte multe avize si acte de la alte institutii de stat si private. Timpul pierdut pentru avizele de la companiile de stat ar putea fi redus daca institutiile ar comunica intre ele si fiecare cetatean ar putea depune dosarul intr-un singur loc. Mentionez ca din fericire pana acum angajatii primariei s-au comportat foarte bine si au respectat termenele, dar ei trebuie sa aplice legea existenta.
Exemple:
– avizele de la Mediu si Inspectorarul de Stat in Constructii pot fi cerute direct de primarie pe baza proiectelor de arhitectura.
– la depunerea actelor pt urbanism e necesar un extras de Carte Funciara recent. Daca trebuie obtinut alt act si trec 30 de zile va fi nevoie de un alt extras, minim o saptamana pierduta. Primaria nu poate comunica si gasi informatiile din Cartea funciara?
– certificatul fiscal de la Directia de taxe si impozite e inutil cat timp se poate verifica online daca am platit impozitele.
– planurile cadastrale 1/500, 1/2000 si oricare alte date ar putea fi solicitate direct de la Primaria Generala fara sa pierd 30 de zile pentru a le obtine.
– avizul de la Muzeul Bucuresti ar trebui cerut direct de catre primarie si doar in cazul monumentelor istorice sau zonelor protejate nu la orice demolare, in orice zona.