dosar candidat administratie publica si procedura de concurs

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In dosarul de concurs fiecare candidat trebuie sa aiba, pe langa copiile actelor de studii si vechime in munca, si actele originale pentru conformitate. Apoi, cazier judiciar si adeverinta de sanatate. Nu se poate depune decat personal. Consider ca acest tip de inscriere (cu multe documente printate, in mileniul tehnologiei computerizate la care functionarii din aceste institutii au acces) este descurajant si irelevant. Aceste acte ar putea fi solicitate celor care iau concursul si sunt numiti in functii, acte ce le sunt necesare pentru dosarul profesional.
Legat de concursul propriu-zis: proba scrisa se face ca pe vremuri, adica pe foi si cu pix albastru. La interviu, se consemneaza de catre cineva intrebarile, raspunsurile si dialogul dintre candidat si comisia e concurs. Am avut ocazia personal sa constat ca nu erau prinse in totalitate nici intrebarile si nici raspunsurile mele, e imposibil asa ceva. Cred ca cel mai bine ar fi ca proba scrisa sa se faca in sistem grila, la computer. Avantaje: timp mult mai scurt si mai eficient, nota ar fi data pe loc si in mod transparent. La interviu, daca nu exista sistem video de inregistrare, sa se inregistreze in scris, daca se doreste, dar sa existe si reportofon.