hartii ANAF

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 3,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In primul rand pentru a plati o taxa catre ANAF trebuie un dosar stufos, care va cuprinde si modificarile de status ale situatiei financiare pe parcursul unui an fiscal. Exemplu; daca ai un chirias trebuiesc declaratii estimative, date personale, ale chiriasului etc etc. Daca cumva contractual se intrerupe – alt cosmar; trebuie sa vii cu document de renuntare al chiriasului „cu stampila!”, sa faci cerere de intrerupere, sa obtii o alta impunere pe anul in curs etc. Oare cum se poate ca in tarile civilizate sa declare la sfarsitul anului fiscal ce venituri ai avut si sa platesti taxele aferente?

Oare de ce trebuie ca pentru orice informative, depunere acte, de fapt orice, de ce trebuie sa vii la ghisee cu functionary obositi, prea putini si depasiti, sa te asezi la cozi? De ce nicaieri nu functioneaza un telefon de contact pentru informatii, primirea pe mail a actelor sau macar prin posta?

Ce e scris pe siturile de stat nu corespunde realitatii. Din proprie experienta, orice contact cu institutiile de stat e o mare problema si un stress.

Incercati sa eliminate ca cetateanul de rand sa plimbe hartiile halucinant de la o institutie a statului la alta. Daca tot nu exista baze de date macar sa-si ceara hartiile intre ele !!!!