lipsa de comunicare dintre autorităţi şi instituţii

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (Evaluați aceasta propunere)
Încarc...

Bună ziua. Domnilor guvernanţi, potrivit legii persoanele care locuiesc pe o perioadă mai mare de timp în alt loc decât acolo unde îşi au domiciliul trebuie să-şi facă viză de flotant. Eu şi familia mea ne aflăm în această situaţie şi uzăm anual de ea, nu avem nimic de reproşat acestei proceduri. Numai că, noi ca buni cetăţeni ne înregistrăm la evidenţa populaţiei, dar autorităţile statului nu consultă aceste evidenţe şi ne comunică date importante prin poştă la o adresă unde nu locuim. Astfel, anul trecut soţia mea a fost pusă în situaţia neplăcută de a se vedea executată silit de ANAF, fără să ştie despre plăţile ce i se imputau. Şi aici a fost o problemă de genul că „un fişier a fost întocmit greşit de la CASS” şi a fost pus în executare de ANAF fără a se face o minimă verificare a temeiniciei lui, iar apoi a trebuit să facă „cerere” pentru a i se restitui banii luaţi aiurea. Această verificare nu a durat mai mult de câteva minute în contextul unei discuţii telefonice cu cineva de la CASS, dar asta după mulţi nervi consumaţi cu persoane care fie nu răspundeau la telefon, fie ne transferau apelul „la colega” şi de la ANAF la CASS. De ce mai suntem puşi să ne înregistrăm dacă nimeni nu este interesat să verifice acest aspect? De ce există toate aceste sisteme informatice, dacă funcţionarii nu sunt obligaţi să le consulte când ne informează despre ceva?