Procedura de vanzare-cumparare a unui autoturism

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (11 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Prezentarea pe scurt a procedurii actuale:
Atunci cand o persoana cumpara/vinde un autoturism acesta trebuie sa faca un dosar cu:
-contract de vanzare cumparare
-fisa de inmatriculare
-copie dupa cartea masinii
-cerere tip
-copii dupa CI
Vanzatorul merge cu acest dosar la taxe si impozite sa scoata din evidenta bunul respectiv.
Cei de la taxe si impozite pun o stampila pe acea fisa de inmatriculare si elibereaza un certificat fiscal.
Apoi aceste documente merg la cumparator iar acesta face acelasi dosar si merge si el la directia de taxe locale pentru a lua in evidenta acest bun.In multe cazuri merge la aceeasi circa financiara.
Dupa ce cumparatorul ia masina in evidenta trebuie sa mearga la administratia financiara cu acelasi dosar ,sa il depuna impreuna cu inca o cerere pentru a i se elibera un document care atesta plata taxei de mediu.
Cum s-ar putea simplifica?
-Vanzatorul sa mearga cu dosarul la Directia taxe si impozite sa scoata bunul din evidenta.
-Automat Directia de taxe si impozite sa introduca acest bun in evidenta cumparatorului.
-Directia de taxe si impozite sa elibereze si documentul care atesta plata taxei de mediu in acelasi timp.
-Cumparatorul merge sa isi inmatriculeze masina la politie fara sa mai plimbe dosare.