taxe functionare primarie

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In calitate de restaurant, in fiecare an trebuie platita o taxa de autorizare/functionare pentru acest gen de activitate. In contrapartida, pe autorizatia deja emisa, se aplica o viza anuala. Tot acest lucru se petrece la un birou destinat acestei activitati, insa taxa in sine se plateste la un alt departament, unde exista ghisee de colectare.

Problema este ca, dupa plata taxei respective, trebuie dusa o copie dupa chitanta de plata, la primul birou, care se ocupa de avizarea autorizatiei de functionare. Mai mult, departamentul de colectare taxe nu emite o astfel de copie, astfel incit contribuabilul trebuie sa mearga in afara cladirii Primariei, pentru a obtine o copie dupa chitanta ce indica plata taxei respective, ca mai apoi sa se reintoarca la biroul initial pentru a depune aceasta dovada a platii.

Problemele sint 2:
1. asa cum este acum, un contribuabil pierde timp si efort pentru a obtine o copie dupa un document, copie ce ar putea fi eliberata de la ghiseul de colectare taxe
2. ca ghiseul de colectare taxe sa printeze si o copie, nu mi s-ar parea decit o rezolvare pe jumatate, intrucit se dubleaza cantitatea de hirtie produsa, in conditiile in care discutam de aceeasi institutie unde se poate asigura accesul biroului de avizare la aceeasi baza de date pentru a identifica plata