Comunicarea actelor administrativ fiscale (înștiințări de plată, decizii de impunere) prin curier

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (14 evaluari, media: 4,79 din maxim posibil 5)
Încarc...

#1. Banii irosiți din bugetul local pentru tipărirea și remiterea documentelor fiscale tuturor contribuabililor.
#2. Remiterea documentelor sub semnătură de primire.
#3. Programul inadecvat al agenților de teren care lucrează în firmele de curierat.
#4. Plimbarea contribuabilului prin diverse locații pentru ridicarea corespondenței, în cazul în care nu este găsit la domiciliu de către curier.

Soluții: Este necesară o singură campanie de informare ad-hoc pentru a crea contribuabilului exercțiul de a apela la metodele deja existente și mai puțin costisitoare, i.e. (I) printr-un singur drum la Administrația Fiscală sau Poștă contribuabilul poate afla, în baza CNP-ului, ce obligații de plată are și le și poate achita pe loc; (II) crearea unui cont pe site-ul „Spațiul virtual privat”; (III) contactarea telefonic a direcției fiscale de care aparține și solicitarea remiterii informațiilor privind obligațiile de plată prin poșta electronică/curier.