Corespondenta cu autoritatile publice si in special Primarii sa se poate face prin email

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Desi multe autoritati publice si Primarii au o adresa de email oficiala pe care primesc corespondenta, inca exista foarte multe Primarii din tara (unele chiar din Ilfov), in special de comune, care nu au o adresa de email oficiala unde cetatenii se pot adresa cu o Solicitare, alte Primarii se fac ca nu le primesc, nu le dau numar de inregistrare si nu raspund la ele etc.

Daca este Primaria din localitatea ta, poti sa te deplasezi sa depui cererea direct la registratura in extremis, dar daca ai o proprietatea aflata in alt judet, un teren casa mostenite de la bunici in comuna X, ai nevoie sa te poti adresa simplu printr-o Cerere/Solicitare pe un email (si nu stiu daca un email de genul primaria21@yahoo.com poate fi considerat oficial deoarece nu include nici macar numele Primariei, poate fi orice Primarie) la care Autoritatea publica respectiva sa aiba obligatia sa inregistreze Cererea, sa ii dea numar de inregistrare si sa iti raspunda la email comunicandu-ti numarul de inregistrare iar ulterior, sa iti raspunda in termenul legal de 30 de zile.