In cazul institutiilor care inregistreaza Petitiile printr-un formular de completat pe site, sa aiba obligativitatea de a=ti trimite confirmare pe email cu numar de inregistrare dar si cu TEXTUL petitiei

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (4 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Nu am nici o dovada a continutului sesizarii efectuate de mine, vedeti mai jos textul confirmarii primite pe email in urma unei sesizari la ANPC, fara a contine textul si continutul sesizarii:

„Reclamatia dvs. a fost trimisa cu succes!

Numarul de inregistrare al reclamatiei este …. din ……… Directie – BUCURESTI

Va mai informam:
Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. În situaţia în care aspectele sesizate prin petiţie necesită o cercetare mai amănunţită, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice poate prelungi termenul prevăzut cu cel mult 15 zile.

Asteptati raspunsul din partea reprezentantilor institutiei noastre la adresa postala/adresa de posta electronica comunicata de dvs in petitie.

*Nu expediati catre aceasta adresa. Ea este utilizata doar pentru notificari.”