Inregistrare prelungire contract chirie

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (21 evaluari, media: 4,67 din maxim posibil 5)
Încarc...

La prima inregistrare a unui contract de inchichiriere la ANAF sunt cerute o serie de documente, mai mult sau mai putin relevante.
La prelungirea acestui contract de chirie, prin act aditional, care modifica numai termenul inchirierii, mi se cer din nou o parte din copiile documentelor depuse la prima inregistrare, inclusiv contractul de inchiriere, care a fost depus prima data.
Motivul se pare ca este pierderea/ratacirea/arhivarea de catre ANAF a contractelor initiale.
Ideal ar fi ca aceste documente sa poate fi depuse si electronic, intr-un cont personal pe site-ul ANAF.

Practic, noi facem efortul sa platim impozitele, iar ANAF nu face minimul efort sa pastreze inregistrarile contractelor IN DERULARE!
Dar in acelasi timp, daca am intarziat cu O SINGURA ZI plata impozitului pe chirii, primesc de fiecare data SOMATIE DE EXECUTARE prin posta!