licenta transport marfa la intern

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Sunt apicultor,am peste 100 famili de albine, posed un camion de 11 to; in fiecare an , din luna aprilie -septembrie,il folosesc in interes personal pentru transportul stupilor;din septembrie-aprilie, anul urmator: sta degeaba…..si eu stau degeaba,am putea produce, dar ca sa pot muncii (ca mine sunt multi apicultori) legal, trebuie multe, multe hartii, inventate de cand am intrat in UE,de mai bine ma lipsesc.La varsta pe care o am, pot AFIRMA cu toata siguranta ca de cand am intrat in UE, romanii nu mai sunt lasati sa munceasca, s-au inventat atatea reglementari care se bat cap in cap, de nu-ti mai vine sa lucrezi corect, toate organele de stat nu viseaza decat controale si amenzi,(mare parte din ei nu stiu legile cum trebuie) oare trebuie sa emigram toti ??? sa avem un trai decent in alte tari ? Exemplu: pt ca sa lucrez cu camionul,NUMAI IN ROMANIA, legal, trebuie sa am LICENTA DE TRANSPORT MARFA, care se da numai daca ai firma de transport si o anumita suma de mii de EU in cont, sa ai angajat coordonator de transport, sa conduci camionul trebuie sa ai si ATESTAT DE TRANSPORT MARFA,in conditiile cand sunt absolvent de liceu auto,; s-au introdus timpii de condus, ca la nemti,pe autostrazi, adica din 24 de ore , n-ai voie sa conduci efectiv decat 9, la drumurile care le avem…si cred ca mai sunt si alte reglementari care nu le stiu. Propun : sa fiu lasat sa muncesc cu camionul in RO in baza unei simple AUTORIZATII TEMPORARE de munca si modificarea timpilor de condus de la 9 ore la 15 ore zilnic, platind taxele si impozitele care se cuvin.PS : ca mine sunt mii de apicultori care ar putea aduce bani la buget,….Vedeti nr de camioane omologate apicol in ultimii 10 ani, in tara .