Lipsa interconectarii informatice intre Primarie, AJPIS, Somaj, Pensii, ANAF

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (16 evaluari, media: 4,94 din maxim posibil 5)
Încarc...

Pentru obtinerea si mentinerea ajutorului social, alocatiei pentru sustinerea familiei, ajutorului pentru incalzire cu combustibil lichid sau solid in sezonul rece, tichete sociale pentru gradinita, un beneficiar, de obicei acelasi, trebuie sa depuna cate un dosar pentru fiecare subventie. Si toate dosarele lse depun la compartimentele sau serviciile de asistenta sociala din cadrul Primariilor. Daca ar exista o interconectare informatica intre institutiile statului, persoana ar trebui sa vina doar cu buletinul, sa i se introduca CNP-ul si sa i se verifice in sistem daca este angajat si cu ce venit net din declaratia D112, daca e beneficiar de ajutor somaj si in ce suma, daca e pensionar, daca are amenzi sau datorii la bugetul local neplatite, daca…etc. Si oricum la acelasi birou din Primarie se depun toate dosarele, care contin aceleasi acte, in general. De ce? S-ar putea elimina birocratia si decongestiona activitatea functionarilor totodata. Legea ajutorului social este din 2001 si nu s-a imbunatatit pana acum, in ideea reducerii volumului de date solicitate si raportarea in format electronic. Oamenii sunt pusi pe drum pentru niste hartii care sunt valabile 90 zile. Cozile de la Administratia fiscala si AJOFM sunt create de aceste persoane care suporta necorelarea Legii cu realitatea.