Scaderea cu 100% a numarului de documete ANAF in format hartie in relatia cu persoanele juridice

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In cazul persoanelor juridice, numarul documentelor primite de la ANAF in format hartie ar putea scadea la 0 (zero)! Cum poate fi posibil? Foarte simplu. Persoanele juridice pot primi aceste documente pe email. Exista 2 posibilitati:
1. Agentii economici sa fie obligati sa declare la fisc adresa de email pe care o vor utiliza in relatia cu ANAF
2. ANAF-ul poate creea automat pe serverul lor, adrese de email pentru toate persoanele juridice (de exemplu userul ar putea fi codul fiscal al agentului economic), iar apoi trimite catre agentii economici prin posta o instiintare prin care ii anunta care este adresa lor de mail (codul fiscal) si parola, si ca in continuare comunicare intre cei 2 se va face prin intermediul acestei adrese de mail.

Prin acest email ANAF-ul poate transmite: notificari de stingere creante, notificari de nedepunere declaratii, somatii, titluri executorii, adrese de infiintare a popririi, etc.

Prin acest email contribuabilul persoana juridica poate trimite diverse cereri catre ANAF, posibili si declaratii fiscale.

Astfel, costurile ANAF cu hartia si consumabilele, in relatia cu persoanele juridice, devine 0 (ZERO), iar comunicare cu contribuabili devine mult mai usoara.