Venit minim garantat, acordat doar dacă nu există datorii la bugetul local!

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Dosarul pentru acordarea venitului minim garantat trebui să cuprindă și următoarele documente:
– adeverință ANAF de venit;
– adeverință de la Agentia Natională (Oficiul) pentru Ocuparea fortei de Munca;
– adeverință de la unitatea administrativ-teritorială, privind faptul că nu are datorii la bugetul local.
În primul rând, dosarul solicitantului nu trebuie să cuprindă documente eliberate de alte instituții ale statului, ce atestă informații cu privire la solicitant. Evident că informațiile acestea se pot solicita și transmite intern, în format electronic, de către/între instituțiile statului.
Însă, cel mai important este că o persoană care nu are ce mânca, nu poate obține venitul minim garantat decât după ce își plătește datoriile la primărie, ceea ce reprezintă un abuz și o încălcare a drepturilor omului, pentru că majoritatea oamenilor care nu au mai avut bani să-și plătească impozitul la primărie și nu mai au niciun venit, nu pot obține venitul minim garantat. În mod evident, astfel, sub auspiciile celei mai umile firimituri de logică, oamenii aflați în astfel de situații pot cerși, fura sau muri de foame. Sintagma „venit minim garantat” este eronat formulată în acest moment, așa că fie ar trebui redenumită „subvenție”, fie ar trebui să fie acordată independent de plata impozitului (bineînțeles, se poate deduce lunar impozitul din subvenție, cum ar fi logic). O persoană ar trebui doar să depună doar o cerere, iar toate demrsurile ar trebui făcute „intern”.