informația despre procedurile de lucru cu publicul

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

În cele mai multe spații în care se lucrează cu publicul, informații cheie despre procedurile care trebuiesc urmate sunt neclare sau lipsesc. Neinițiații pierd timp întrebând pe binevoitori la ce coadă să se așeze, unde să plătească o taxă, ce formulare să aibă completate, la ce birou să meargă mai întâi.

Soluțiile avizierelor încărcate de instrucțiuni, ilizibile de la distanță, sunt un stres și o tortură. Vizitatorul și-ar putea tipări la un infochioșc (sau direct de pe net) harta traseului pe care să îl urmeze în instituție, odată ce a introdus operațiunile pe care dorește să le efectueze. Este necesar și un ghidaj vizual simplu și intuitiv, pentru a nu te trezi că ai stat o oră ca persoană fizică la o coadă pentru persoane juridice. De exemplu, diferențierea cromatică ar ajuta mult: casieriile vizibile de la distanță, biroul de ridicare acte, biroul de depunere acte, standul cu formulare tipizate etc.

De asemenea, spațiile ar trebuie să fie cât mai deschise și largi – ideal ar fi să vezi toate birourile din acea instituție din orice punct al unei săli unice.

Dacă este nevoie de așteptare, neapărat să se facă cu număr de ordine. O funcție necesară ar fi și opțiunea avertizării prin SMS sau altfel a înaintării cozii (așteptarea de la Registrul Comerțului ar fi mult mai plăcută la cafeneaua de peste drum decât în sala aceea plină ochi de lume).

În final, orice instituție ar trebui să dispună de o parcare pentru vizitatori.