Schimbare sediu social firma

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (9 evaluari, media: 4,78 din maxim posibil 5)
Încarc...

Buna ziua,

As dori sa salut aceasta initiativa si sa va sesizez birocratia care insoteste o banala schimbare a sediului social al unei firme.
Dupa ce se depune un dosar si se platesc tot felul de taxe la Registrul Comertului, nu inteleg de ce nu se fac automat toate actualizarile si la Finante. Mai mult chiar, cel putin la Finantele din Bihor, se depune la un etaj un dosar cu noul certificat de inregistrare fiscala si alte acte anexa, esti chemat peste cateva zile sa ti se elibereze adeverinta si abia atunci ti se spune sa mergi cateva etaje mai sus daca esti platitor de TVA ca trebuie sa ti se mai elibereze si de acolo o adeverinta. Ajuns la noul birou ti se solicita un nou dosar, identic cu cel depus cateva etaje mai jos.
DE CE nu e suficient primul dosar si sa se elibereze de primul birou ambele adeverinte? Doar ca sa mai ducem noi in spate cativa functionari angajati politic?
Mai mult, de ce nu este suficient dosarul de la Registrul Comertului si de acolo sa se faca automat toate modificarile?
Deci, pentru o banala schimbare de adresa de sediu eu sunt nevoit sa fac minim 2 drumuri la Registrul Comertului (au fost 3, ca au gresit adresa tiparita pe certificat la prima incercare) si alte 4 drumuri la finante.

Va doresc mult succes si sper sa prind sa vad si rezultate!

Cu stima,
Marcel Buciuman