autorizatii ,documentatii

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Orice problema pe care o are contribuabilul este interpretata diferit si este privita ca si cum ar fi prima solicitare de acest gen .
Avand in vedere ca in administratie pot aparea un numar definit de spete cateva zeci de mii ar fi corect si simplu instituirea unor CATALOAGE DE SPETE avand ca baza istoricul solicitarilor facute in perioada trecuta ,sa zicem 5 ani in urma.
Orice contribuabil sa aiba acces la platforma informatica CATALOGUL DE SPETE ,intocmit de specialistii din toate domeniile incidente ,astfel incat orice solicitare care a mai fost facuta sa se regasesca cu procedura pe pasi ,iar daca pasii sunt indepliniti sa se considere preavizare si rezolvarea sa fie de la sine ,operativ.
Acum pentru orice ,ar trebui sa apelezi la consultanti ,sa cheltui bani si totusi nu stii daca in final ,functionarul nu-ti mai gaseste cu mare satisfactie vreo chichita ,,
Spetele trebuie clasificate pe domenii astfel ca odata ce ai o problema bine definita sa o poti gasi in CATALOG.
Daca fiecare functionar ar rezolva minim cate 5-10 spete diferite care sa fie verificate si plasate in CATALOGUL DE SPETE ,fara sa fie admisa dublarea spetelor,respectand unicitatea,atunci acest catalog va fi facut in maxim 3 luni cu acoperire nationala si cu integrarea a peste 1 milion de spete diferite .fara costuri suplimentare ,putand constitui si un mod de evaluare a personalului din administratie.
Pe de alta parte sunt foarte multe solicitari care ar putea fi rezolvate on line lasand accesul contribuabilului pentru vizualizare si listare din situatiiile administratiei.
Faptul ca cineva i si poate vizualiza si lista o anume situatie nu inseamna ca i si poate crea o situatie mai favorabila,sau poate modifica o situatie de fapt.
Daca ti se solicita documente ,informatii pe care trebuie sa le obtii tot de la vreo institutie atunci poate fi deajuns ca sa-ti dai acordul ca acea institutie sa obtina din sistem informatia necesara.