Contracte electronice pentru licitatiile din SEAP

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (9 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Dupa incheierea licitatiilor electronice in SEAP derularea contractelor se realizeaza exclusiv pe hartie. Practic o buna parte din documentele necesare licitatiei sunt retiparite pentru a fi anexate contractului, de exemplu oferta tehnica.

Aceste licitatiielectronice din SEAP trebuie urmate de semnarea de contracte in forma electronica precum si de derularea contractului (procese verbale, documente de acceptanta, plati etc.), de asemenea, in forma electronica.

Documentele aferente contractului trebuie pastrate centralizat, pentru a fi accesibile atat autoritatii contractante si firmei care realizeaza contractul cat si, daca este necesar, autoritatilor de control. Atunci cand nu mai sunt necesare aceste documente pot fi arhivate direct in forma electronica, tot in conditiile legii.

Atata timp cat sunt semnate electronic in conditiile legii toate aceste documente au valoare legala. Pentru a organiza si a participa la licitatiile electronice in SEAP atat autoritatile contractante cat si firmele au certificate calificate pe care le folosesc pentru semnarea cu valoare legala. Extinderea ariei de utilizare a acestor certificate calificate va simplifica procedurile de achizitie si va permite firmelor sa le utilizeze in si mai multe scopuri, odata ce le detin.