INDEMNIZAŢIE PENTRU CREŞTEREA COPILULUI PT PFA/PFI

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (11 evaluari, media: 4,91 din maxim posibil 5)
Încarc...

ACTELE NECESARE PT DEPUNEREA DOSARULUI PT OBTINEREA INDEMNIZAŢIEI PENTRU CREŞTEREA COPILULUI CONFORM OUG 111/ 2010 PENTRU P.F.A, modificata prin HG 57/2012

– Cerere tip;
– Adeverinţă de la Casa de Asigurări de Sănătate (C.A.S) cu perioada în care a fost plătită indemnizaţia de maternitatea (sarcina + lăuzie) sau declaraţie pe proprie răspundere ca nu a beneficiat de indemnizaţia de maternitate –> CAS ar trebui sa trimita informatia la Primarie / Agentia de plati
– Buletinele de identitate (mama şi tata) copie+original –> Informatia exista deja la Evidenta populatiei din cadrul Primariei)
– Certificatele de naştere ale copiilor pentru care se solicita drepturile precum si ale celorlalţi copii aflaţi în întreţinere în copie+original –> Informatia exista deja la Evidenta populatiei din cadrul Primariei)
– Livret de familie (după caz) copie +original –> Informatia exista deja la Evidenta populatiei din cadrul Primariei)
– certificatul de casatorie – copie+original –> Informatia exista deja la Evidenta populatiei din cadrul Primariei)
– in cazul in care parintii sunt necasatoriti este necesara si ancheta sociala efectuata de Serviciul Autoritatea Tutelara conform H.G.1291/28.12.2012 –> Autoritatea tutelara ar trebui sa declanseze actiunea de ancheta sociala prin informarea de catre Primarie
– Adeverinţa de la administraţia finanţelor publice din care să rezulte veniturile realizate în anul fiscal anterior naşterii copilului sau după caz dovada venitului calculat în vederea plăţii anticipate a impozitului –> Informatia exista deja la ANAF, ar trebui ca ANAF sa trimita catre Primarie informatia)
– Decizii de impunere de la administraţia finanţelor publice) pentru anul anterior datei naşterii copilului –> Deciziile de impunere anterior nasterii copilului se trimit dupa 6 luni cel putin!!!! Informatia exista deja sau daca nu exista la ANAF, trebuie ca ANAF sa o proceseze in regim de urgenta si sa trimita catre Primarie + PFA/PFI informatia). Precizez ca in cadrul ANAF nu exista o procedura de urgentare a procesarii declaratiei de impunere anuale (contribuabilul este la mana ANAF si nu poate sa faca nimic sa urgenteze)
– Decizia de suspendare sau încetare a activităţii, de la administraţia finanţelor publice –> Informatia exista deja la ANAF, ar trebui ca ANAF sa trimita catre Primarie informatia)
– Dosar plic –> nelipsitul dosar plic (informatizat totul astfel incat sa nu mai existe dosare?)

În cazul în care doriţi ca plata să se facă prin virare în cont, trebuie anexat extrasul de cont sau adeverinţa de cont de la Bancă –> trebuie o posibilitate ca pe cerere sa existe un camp in care se poate scrie IBAN-ul

Precizez ca PLATA la orice alocatie de copil si indemnizatie de crestere de copil se face la peste 2 LUNI de zile pt mame de catre ALTA Entitate de stat (Agentia de Plati) ! –> Asa incurajeaza statul natalitatea in Romania? (intrebare retorica, nu astept raspuns)