Mutare sediu social PFA

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Pentru mutarea sediului social dintr-un judet in altu a trebuit sa depun un teanc de documente, cu imputernicire si toate alea.
Probleme intampinate:
1. De ce am nevoie de acordul asociatiei de proprietari pt un PFA, daca nu imi desfasor activitatea la sediu? (explicatia a fost ca si daca intra postasul in scara am nevoie de acest acord. o tampenie)
2. Noul sediu social este apartamentul meu, detinut impreuna cu sotia. De ce trebuie sa fac contract de comodat intre PFA, si Eu si Sotia?
3. Am trimis contractul de comodat, contractul de vanzare-cumparare a apartamentului si acordul asociatiei ca si poza de inalta calitate, prin email. mi-au fost cerute alb negru, cica sa se poata printa. Absurd. tot de pe telefon le-am facut alb negru, le-am retrimis si au fost ok.
4. De ce are nevoie statul de o copie dupa contractul de vanzare-cumparare. Am depus una cand am inregistrat apartamentul la primarie pt impozite. Sa si-o ia de’acolo.
5. de ce a avut nevoie de copie dupa certificatul de inregistrare a pfa? ei au deja una!