Departamente de suport in ministere/institutiile publice

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In multe firme private exista departamente de suport special concepute pentru a prelua o parte din sarcinile colegilor lor care lucreaza in mod direct cu clientii. Mai exact, solicitarile care nu pot fi rezolvate in timp util/rapid din diverse motive (multe solicitari, perioade aglomerate, nevoia de informatii suplimentare etc) sunt transmise catre acest departament care va rezolva solicitarile si apoi retrimite raspunsul catre functionar si/sau solicitant.

Este deci necesar (daca nu exista deja asa ceva) ca in fiecare institutie publica sau la nivel de minister sa existe un departament de suport care sa preia o parte din solicitarile zilnice.

Folosirea acestui sistem are avantaje clare:
– se reduce timpul petrecut de solicitant la ghiseu
– se poate reduce numarul de hartii solicitate prin folosirea informatiilor deja existente (tipizate, bune practici, probleme rezolvate anterior etc)
– se pot aloca resurse mult mai mari decat numarul ghiseelor sau birourilor deschise pentru relatii cu publicul
– se poate stabili mult mai bine un timp de raspuns
– se poate crea o echipa de suport bine pregatita in domeniul respectiv, care sa poata da raspunsuri corecte si rapide.