Acte diferite cerute la AFP-uri diferite in aceeasi chestiune

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (Evaluați aceasta propunere)
Încarc...

La depunerea formularelor fiscale, volumul documentelor insotitoare ale acestor formulare ramane la aprecierea inspectorului fiscal. Regulat in cadrul aceleiasi proceduri (de ex. inregistrarea fiscala, inregistrare in scopuri de TVA) la AFP-uri diferite se cer documente diferite. In plus, nu inteleg de ce la acei contribuabili, care sunt inregistrati deja la Registrul Comertului sau care au carte de identitate sau alt document emis de autoritati din care reiese ca detin un spatiu/domiciliu fiscal, li se cer in mod repetat copii dupa dovada spatiului, extras de carte funciara, certificate constatatoare de la Registrul Comertului etc. Sunt inutile in conditiile in care dovada spatiului s-a facut deja la alte institutii.
Alte exemple:
– conditionarea depunerii unei declaratii de plata unei amenzi
– conditionarea depunerii unei declaratii de existenta unei imputerniciri autentificate la notar (ar trebui implementat unitar intelesul termenilor „imputernicire in original” sau „copie autentica”)
– conditionarea eliberarii unui certificat de rezidenta fiscala de o verificare fiscala prealabila privind impozite cu retinere la sursa
– conditionarea eliberarii unui certificat de atestare privind impozitele platite in Romania de reglarea evidentei pe platitor