Fiscalizare Casa Marcat

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 4,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Prea multe documente din care de jumatate nu este nevoie:
1. CUI – nu e necesar, deoarece exista in baza de date ANAF si toate datele de pe CUI apar pe Cererea_de_atribuire_a_numarului_de_ordine si pe Certificatul_Constatator emis de Reg.Comertului pt. punctul de lucru.
2. Declaratie Privind Sediile Secundare – nu e necesara deoarece declararea acestuia la ANAF e o alta obligatie a contribuabilului si n-are legatura cu cumpararea si fiscalizarea Casei de Marcat (ex: pot sa-mi cu cumpar si inmatriculez automobilul si daca-mi iau permisul mai tarziu)
3.Certificat de Garantie – nu e necesar pt. fiscalizare deoarece acesta priveste doar vanzatorul si cumparatorul iar acordarea garantiei este obligatorie si se poate acorda si numai in baza facturii sau bonului fiscal.
4. Avizul_de_Distributie_a_Aparatelor_de_Marcat_Fiscale – nu e necesar deoarece acesta este eliberat chiar de Ministerul Finantelor si este in baza lor de date iar acesta este valabil 2ani pt. fiecare tip de casa de marcat comercializata de un distribuitor. Acum daca vand la 100 de firme 100 case de acelasi tip atasez acelasi Aviz-de-distributie(12pagini) de 100 de ori desi numarul si valabilitatea acestuia este mentionata si pe Cererea_de_atribuire_a_numarului_de_ordine iar daca avizul a expirat, functionarul este avertizat automat atunci cand verifica datele in calculator.