Fostul ITB transport in comun

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Am emigrat acum 30 de ani in Suedia. Pe linga alte „socuri” a fost si cit de eficient era transportul in comun. Orare ca la „CFR” variante de a iti planifica transportul .. Au trecut ceva ani sa inteleg de ce functioneaza transportul in comun. E o logica simpla: curse scurte. Astfel nu poti sa intirzii. Daca in centru atunci benzi speciale pt autobuze etc… Gen petale de margarete de la „hub”-uri adica statii de metro, gari etc.. care acopera toate carierele ! Stiu ca in Bucuresti sau alte localitati sunt strazi mici si strimte f lungi. Dar se poate. Ce parere aveti? Doar in Romania nu se poate? Poate trebuie expertiza specializata dar aceasta se poate obtine si gratis de la expats!

PS 1 Exista linii „lungi” pt cei in virsta care prefera sa nu schimbe mijlocul de transport si bineinteles noaptea. Imi aduc aminte cind elev fiind ne jucam a cobori la Bucur Obor (inainte de modernizare) sa coborim din 27 sa cumparam un covrig si sa asteptam aceeasi tramvai sa ne urcam sau cu troleibuzul 86 la Cantemir !!!

PS2
Toate reabilitarile pt tramvaie ar trebui facute linga trotuar! DEci nu linii electrice peste toata strada (gen stefan cel Mare adica 80 m) si in acest fel eviti „statiile de tramvai in mijlocul strazii, si parcrile pe dreapta !

PS3
Nu uitati ca transportul in comun este un DREPT al oricarui cetatean/locuitor in vreo localitate indiferent de cuantumul impozitului platit!

PS4
Daca exista masini parcate ilegal (vezi Calea Mosilor dinspre Bucur Obor) unde troleibuzele abia inainteaza din cauza masinilor parcate pe banda 1, O singura fotografie a soferului autobuzului (in suedia) ii atrage PROPIETARULUI masinii o amenda de 200 EUR!