Departament suport in institutiile publice

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (Evaluați aceasta propunere)
Încarc...

Daca in fiecare unitate de stat in care se lucreaza intens cu publicul si sunt mai mereu cozi interminabile, nervi intinsi la maximum si frustrari ar fi macar o persoana care sa fie in sala dispusa sa raspunda intrebarilor si nelamuririlor oamenilor.
De exemplu, se intampla la ANAF poate sa stai la o coada la care te-ai asezat singur pentru ca acolo ai vazut ca scrie ce te intereseaza pe tine si cand ajungi la ghiseu sa constati ca trebuia sa iei un formular pe care sa il completezi si sa il depui la acel ghiseu? Urmarea e simpla: de obicei te intorci unde ti s-a indicat, iei formularul, il completezi si apoi mai stai inca 2 ore la coada respectiva.
Asta doar pentru ca, fiind un om simplu, nu ai stiut ce trebuie sa faci.

Prin urmare, o persoana disponibila pe care sa o poti intreba la ce coada trebuie sa stai, unde gasesti formulare, cum trebuie sa le completezi, in cate exemplare trebuie etc. va fi de un mare si real ajutor.