Inmatriculare auto

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

1. Atunci cand se plateste timbrul de mediu la ANAF se elibereaza adeverinta, care se ataseaza la dosarul intocmit in vederea inmatricularii.
Chitanta nu este suficienta pentru facerea dovezii platii a timbrului de mediu, trebuie ca plata sa fie inregistrata intr-un sistem electronic (baza de date) comunicativ intre cele doua institutii ale STATULUI, respectiv Serviciului Public Comunitar Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor si ANAF. Aceasta comunicare se face cel mai devreme in 24 ore. Ar fi mult mai avantajos comunicarea electronica (online) intre cele doua institutii sa se faca intr-un interval mult mai scurt pentru a evita deplasarea cetateanului si a dou-a zi la Serviciului Public Comunitar Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor, acest lucru avand atat costuri suplimentare cat si mai mult timp alocat pentru aceasta operatiune din partea cetateanului (acest lucru include inclusiv invoiri de la locul de munca).
Propun sa se renunte la atasarea chitantei la dosarul intocmit pentru inmatriculare si operarea in sistemul informatic intre cele doua institutii intr-un timp cat mai scurt, pentru a se putea incheia procedura de inmatriculare in o singura zi.

2. Pentru inmatricularea unui autovehicul avem nevoie de o stampila de la primarie pe un certificat fiscal emis de un centru de intocmiri acte auto. De ce nu se poate cere informatia privind situatia fiscala a cetateanului in mod direct de catre Serviciului Public Comunitar Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor, Primariei?
Spun asta deoarece inmatricularea se face in orasul Resedinta de Judet, iar persoanele care nu sunt din aceasta localitate sunt nevoite sa mai faca un drum intre Serviciului Public Comunitar Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor si Primaria aferenta localitatii de domiciliu.