Formularul 061 si achizitie RUC

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (Evaluați aceasta propunere)
Încarc...

Pentru inregistrarea unui sediu secundar/punct de lucru la ANAF trebuie depus un set de documente pe care le consider absolut redundante, impreuna cu Formularul 061, astfel:
-copie Hotarare AGA prin care se decide infiintarea sediului (atata timp cat s-a trecut deja prin filtrul Registrului comertului, de ce mai e nevoie si la ANAF de acest document ? )
-copie CUI (valabila aceeasi observatie, mai ales ca firma este deja inregistrata si la ANAF in cazul meu de ani de zile). Nu mai pun la socoteala ca aceasta copie CUI umple deja rafturi intregi in urma atator si atator alte dosare depuse de firma pentru Certificate constatatoare, de exemplu.
Acelasi set de documente trebuie depus tot in copie inca o data la ghiseul alaturat (4 metri distanta) pentru achizitia RUC, doar ca acum se mai adauga si o noua copie de pe Formulatul 061 deja inregistrat. Alt drum in afara institutiei pentru copie xerox.
Mi s-ar fi parut firesc ca Formularul 061 sa fie insotit doar de copie de pe Certificatul constatator emis de Registru in care se vede clar ca sediul a fost infiintat si s-au respectat o data toate procedurile legale si de o copie de pe CI a reprezentantului legal. Iar in privinta RUC, sa ma ierte Dumnezeu, dar oare cine de pe strada vine sa cumpere RUC contra a 30 lei doar asa ca il vrea in casa in biblioteca? Pana la urma nu vedem nici utilitatea lui pentru ca oricum in urma unor controale toate informatiile se inregistreaza in evidentele ANAF si oricand la un urmator control se poate accesa intregul istoric si cazier al firmei.
LE: Hotararea AGA am avut-o pe mail scanata si am putut astfel sa o tiparesc la chioscul de xerox, altfel ar fi trebuit sa ma intorc la birou si sa aman pentru o data ulterioara depunerea 061. Alte drumuri si alte costuri pentru deplasare, plus timpul evident pierdut.