DECLARAREA PUNCTULUI DE LUCRU LA REGISTRUL COMERTULUI SI APOI LA ANAF

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (2 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Toate societatile din Romania , dupa deschiderea unui punct de lucru la Registrul Comertului din localitatea de domiciliu a societatii,sunt obligate sa declare si la ANAF , deschiderea punctului de lucru .
De ce ne puneti sa ne plimbam pe drumuri degeaba ?
Toate documentele, care sunt depuse la Registrul Comertului, mai sunt depuse o data si la ANAF , pentru fiscalizarea casei de marcat ,apoi trebuie sa mergi sa faci declaratia 061si sa depui aceleasi documente din nou .
Ar trebui ca ANAF,sa plateasca TAXA de TIMBRU VERDE ,pentru tonele de hartie colectate degeaba de la contribuabili .
Nu ar fi mai simplu, sa primeasca situatia online de la Registru Comertului, si sa nu mai lase la latitudinea contribuabilului sa declare, sau sa nu il mai puna pe drumuri fara rost ?
Normal ar fi, ca odata cu deschiderea unui punct de lucru secundar, sa se poata face fiscalizarea casei de marcat la firma de la care cumperi casa de marcat . De ce statul vrea control absolut cu oameni lui ? Mult mai simplu ar fi daca ar avea oameni care sa verifice ce fac firmele abilitate,nu sa se ocupe ei de emiterea documentelor .
Va rog,sa faceti un simplu exercitiu, sa deschideti un punct de lucru o societate cu sediul in Bucuresti,si punct de lucru la Arad .
1 Mergem la Registrul Comertului si depunem :
Contract de inchiriere, comodat,subinchiriere etc.., copie cui,hotarire AGA,delegatie,solicitarea deschideri noului punct de lucru .
2 Obtinem documentele dupa 5 zile lucratoare (numai la noi se intampla asa ceva )
3 Ridicam documentatia, si mergem daca este cazul ,si comandam o casa de marcat fiscala .
Depunem documentele obtinute de la Registrul Comertului , in copie impreuna cu copia CI administrator, copie CUI , si stampila la noi.
4 Mergem la ANAF , completam declaratia 061 , si depunem din nou documentele de la:
Registrul Comertului , copie contract de inchiriere, copie CI administrator, copie CUI.
5 Mergem la primaria, de pe raza localitatii unde deschidem punctul de lucru si depunem din nou :
documentele de la Registrul Comertului , copie contract de inchiriere, copie CI administrator, copie CUI.
Va rog sa va ganditi, ce efort financiar face o firma sa deschida un simplu punct de lucru si cate HARTII va prezentam iar si iar fara nici un rost .
Catin oameni fac aceasta treaba fara nici un rost ?
Nu mai bine ar fi sa aveti baza de date comuna direct cu Registrul Comertului ?
Sau continuati sa lucrati la STAT si nu conteaza logica .