Centru unic de contact (Call Center) cetateni la nivel national

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Un cetatean nu poate cunoaste si aplica toate legile tarii, se pierde mult timp si bani in hatisurile birocratiei.
Ar trebui sa existe un Centru de contact la nivel national (telefon, email, chat etc) cu urmatoarele atributii:
1. cetatenii sa intrebe si sa primeasca raspuns direct de la cei angajati in centrul de contact (acolo unde lucrurile sunt clare);
2. cetatenii sa poata transmite sesizarile lor catre centrul de contact iar acesta, prin proceduri specifice, sa transmita sesizarile lor catre institutiile abilitate sa raspunda si sa monitorizeze daca s-a raspuns sau nu in timp util.
3. centrul de contact poate prelua ulterior si atributii de birou unic de preluare a informatiilor.
De exemplu:
Autorizatie de construire: intrebi ce acte ai nevoie, le depui electronic sau fizic, primesti pe email sau posta o factura/ urile proforma/e cu toate taxele pe care trebuie sa le platesti, le platesti, transmiti chitanta/ ele si, in termenul legal primesti toate avizele. Acestea sunt transmise direct catre primaria care trebuie sa emita autorizatia. Esti notificat cand este emisa autorizatia si te duci sa o ridici.
Plata amenda rutiera sau altele:
Ai primit o amenda, o platesti, trimiti copie scanata catre centrul de contact. Se verifica in sistem plata amenzii si se redistribuie catre entitatea care a emis amenda.

Si exemplele pot continua…

Acest centru poate fi tranzitia catre portalul unic promis de atata timp!