ENEL – adresa clienti

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (1 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Sunt client ENEL pentru energia electrica , in urma cu 3-4 ani Primăria localității unde locuiesc (Agigea jud Constanta ) a schimbat numerotația străzii rezidentei mele (eram numarul 24 si am devenit numarul 20 )
Factura ENEL (ca si a altor furnizori de servicii ) continua sa vina pentru numarul 24 si am încercat sa notific ENEL de doua ori .
De fiecare data am primit o lista de documente si de adeverințe pe care sunt obligat sa la produc ( adeverința de la Primărie , registrul agricol etc etc )
Mi s-a dat de înțeles ca Primăria nu comunica furnizorilor de servicii schimbările de adresa si ca este sarcina mea ca si client sa produc acte doveditoare pentru schimbarea numărului de strada pentru care nu am avut nici o implicare .
S-a ajuns la situația in care echipe de depanare mi-au reproșat ca au ajuns la o adresa greșita (Numarul 24 este acum la 600 de metri de locuinta mea căreia i s-a alocat numarul …20 )
Nu m-ar mira sa fiu amendat in curand pe motiv ca am furnizat date false , este un ingredient al ” eternei si fascinantei Romanii ” 🙂