Înscrierea în audiență

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (Evaluați aceasta propunere)
Încarc...

Am sunat la numărul 0376 204 543 pentru a mă înscrie în audiență, dar mi s-a refuzat acest drept pe considerentul că trebuie să mă prezint personal la primărie și să am cartea de identitate la mine. Inițial, doamna Pălacu Georgeta mi-a spus să solicit înscrierea în audiență prin email, dar primăriesector6.ro indicată de persoana respectivă nu este un email, aspect despre care i-am atras atenția. Am revenit mai târziu și am discutat cu titulara postului care nu s-a prezentat inițial și, atunci când a făcut-o, a vorbit cu volum scăzut și repede având telefonul depărtat de gură astfel încât să nu înțeleg ce spune!!! Această persoană mi-a confirmat că nu mă pot înscrie în audiență decât personal, la primărie. I-am cerut să menționeze argumentul juridic în baza căruia se interzice înscrierea prin telefon, dar nu a știut să-mi spună. Mi-a spus că există posibilitatea de înscriere la audiențele electronice, dar după ce am completat toate rubricile, mesajul nu s-a putut trimite!!!
Propun ca înscrierea în audiență să se poată face atât prin telefon, cât și prin email. Propun ca solicitarea actului de identitate să nu fie un impediment în înscrierea la audiență.
De asemenea, având în vedere o experiență anterioară, dacă solicit audiența la primar, acesta să fie prezent la audiență, nu funcționari din primărie. Pentru că, de fapt, în cazul meu, dacă sesizez neîndeplinirea unor funcționari din primărie este absurd ca tot ei să fie cei care primesc sesizarea.