Drumuri inutile la casele de asigurari de sanatate

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

Pentru a afla o banala informatie, cum e numele medicului de familie la care esti inscris, pe care poate nu-l mai retii pentru ca nu ai avut de nevoie de el si nu te-a contactat niciodata, trebuie sa mergi personal, cu buletinul, tocmai la sediul casei de sanatate la care crezi ca esti inscris. Si asta ptr ca, citez functionarii CNAS, „informatia se furnizeaza doar in baza CNP-ului solicitantului, iar CNP-ul nu se poate transmite telefonic sau prin e-mail”!!?? Asta in contextul in care este la latitudinea mea, ca posesor, sa ofer voluntar informatii dspre CNP-ul meu, cu atat mai mult unei institutii publice care oricum mi-l stie si de la care oricum eu sunt cel care solicita o informatie.
In plus, pe site-ul CNAS exista posibilitatea de a se verifica instant calitatea de asigurat o oricarui cetatean, pe baza CNP (lucru laudabil), inclusiv daca are card de asigurat emis, dar nu poti afla si numele medicului de familie – ceea ce ar fi fost extrem de util.
Dupa ce ca la toate casele de asigurari programul de lucru cu publicul este unul extrem de redus (doar 6 ore/zi si doar 4 zile pe saptamana la CASMB, de ex), iar cozile foarte mari, chiar trebuie sa bati drumul pana acolo ptr o asemenea informatie simpla?