PROCEDURA INSCRIERE PROGRAM CASA VERDE

foarte slabaslababunafoarte bunaexcelenta (5 evaluari, media: 5,00 din maxim posibil 5)
Încarc...

In ghidul publicat privind programul CASA VERDE 2016, la art. 13 se mentioneaza continutul dosarului care se depune la inregistrarea solicitarii.
Sunt pana la 12 documente care trebuie depuse si care trebuie solicitate la diverse institutii ale statului, documente care se elibereaza pe baza altor documente-cereri si copii dupa acte de identitate, etc respectiv taxe de platit si apoi pentru eliberarea actului respectiv se asteapta pana la 5 zile . Toate bune pana la anuntul deschiderii programului ( daca se va mai deschide, intrucat de la 30 martie 2016, de cand se tot vorbeste de program si pana azi … nu se mai stie nimic) cand toti solicitantii vor incepe alergatura dupa actele necesare,… cozi, termene de eliberare intarziate, vai de cei care nu sunt in aceeasi localitate cu institutiile care le elibereaza care vor face doua deplasari, odata pentru depunerea cererilor si apoi pentru preluarea actelor. Daca solicitantul nu are cont bancar, este obligat sa-si faca dupa care daca nu este selectat, nu mai are ce sa faca cu el si trebuie sa-l desfiinteze. In final daca se depaseste bugetul, dupa atata alergatura, dosarul nu-i foloseste la nimic, solicitantul ramanand cu timp pierdut, cheltuieli cu deplasarea, costul actelor, cozi la solicitarea documentelor, si indeosebi la afm unde se depun dosarele. Propunere:
Continutul dosarului sa fie:
1. CERERE-DECLARATIE pe propria raspundere care sa contina raspunsuri la toate punctele din art. 13 raspunsuri care sa fie simple cu casute cu DA sau NU ( Ex. Sunteti unic proprietar al imobilului? DA, NU- specificati numarul topo; Aveti datorii la bugetul de stat? DA, NU ; la Finante ,….) .- 2. Copie dupa actul de identitate.- Aceste acte se depun la AFM dupa care se anunta lista cu cei care sunt admisi. Abia la semnarea contractului cei admisi sa fie obligati sa-si completeze dosarul cu toate actele. Nu are actele in regula conform cu declaratia data pierde randul si se admite alt solicitant din lista de rezerva. Astfel se reduce numarul de documente solicitate institutiilor statului, timp si bani pentru solicitant. Procedura simplificata va reduce si timpul de raspuns la analiza dosarelor depuse, operatie care obliga analizarea tuturor dosarelor depuse chiar daca nu ajungeau banii pentru toti solicitantii.-